donderdag 4 juli 2013

IK & my personal quality quote @ Stenden

Donderdag 4 juli 2013 

Een banner van de IK-campagne @ Stenden

IK @ Stenden
Op een groot aantal plaatsen zie je ze staan in Stenden Hogeschool: de banners van de IK-campagne. Op die banners staan grote foto's van onze Stenden-collega's, met daarbij geschreven een 'personal quality quote' van die collega, met betrekking tot de kwaliteit van het onderwijzen & leren binnen onze hogeschool.
Dezelfde collega's zien we ook terug komen in ons medewerkers magazine 'Stenden at Home', waaraan zij met een interview over kwaliteit hebben meegewerkt.

Rol van de individuele medewerker
Deze IK-campagne is een expressie van de kwaliteitscultuur binnen Stenden Hogeschool. De IK-campagne legt specifiek de nadruk op de rol die de individuele medewerker van Stenden speelt met betrekking tot het aanbieden van kwalitatief goed onderwijs. Dat die bijdrage zowel door onderwijsgevend als door onderwijsondersteunend personeel wordt geleverd, blijkt duidelijk als je door onze hogeschoolgebouwen op de diverse locaties loopt, en daarbij afwisselend foto's met quotes van medewerkers van alle opleidingen en diensten ziet staan.

My Personal Quality Quote
Een aantal van dergelijke quotes zijn bijvoorbeeld:
  • Ik vraag mijn studenten vaak om feedback;
  • Ik gebruik feedback voor vernieuwing en verbetering van het onderwijs;
  • Competente en gemotiveerde professionals maken goed onderwijs.

Geen opmerkingen: