donderdag 25 september 2014

Sjirk Brouwer exposeert in Stiens

Donderdag 25 september 2014
Expositie van Sjirk Brouwer in het gemeentehuis in Stiens















Fotografie als passie
Tot en met deze maand september 2014 exposeert de Friese fotograaf Sjirk Brouwer een selectie van zijn foto’s in het Gemeentehuis van de gemeente Leeuwarderadeel te Stiens.
Sjirk Brouwer (1980) groeide op in ons dorp Stiens, maar hij woont inmiddels al weer jaren in het iets noordelijker gelegen Hallum.
Sjirk Brouwer: "Op zeker moment kreeg ik belangstelling voor fotografie. In 1995 kocht ik mijn eerste analoge spiegelreflexcamera. Daarmee groeide mijn belangstelling voor fotograferen uit tot een ware passie. Toen het digitale tijdperk aanbrak, maakte ik de overstap naar de digitale fotografie. Na de aanschaf van mijn eerste digitale spiegelreflexcamera volgde ik een aantal cursussen portret- en modellenfotografie, om zo het fotograferen in de studio onder de knie te krijgen."
 
Fotografie is veelzijdig
Tot voor kort hield Sjirk Brouwer zich voornamelijk bezig met landschaps- en natuurfotografie, maar door het volgen van fotografiecursussen ontdekte hij toch ook het bijzondere van de  portret- en modellenfotografie.
Sjirk Brouwer: "Fotografie is oneindig; je leert elke dag, en je mooiste foto maak je morgen!"
 

Geen opmerkingen: