dinsdag 9 november 2010

Tijdens de verbouwing gaat de evaluatie gewoon door

Dinsdag 9 november 2010

Na afloop van een Voortgangsconsult op locatie Leeuwarden van Stenden hogeschool rijd ik naar de locatie van onze hogeschoolvestiging in Emmen, om daar gedurende de tweede helft van deze werkdag mijn werk op het gebied van Quality Assurance voort te zetten. Vanmiddag vindt hier in Emmen de procesevaluatie plaats van het visitatieproject van onze vijf Techniek-opleidingen. Als ik bij aankomst de centrale ontvangsthal van Stenden hogeschool Emmen binnen komt, betreedt ik één grote overdekte bouwplaats.

De centraal in dit hogeschoolgebouw gelegen ruimten zijn inmiddels gesloopt om plaats te maken voor een ruime entree van dit gebouw. Het is hier een drukte van belang. Timmerlieden, installateurs en schilders zijn in deze langgerekte, nu brede hal allen op hun eigen werkplek aan het werk om er iets moois van te maken. Zo langzamerhand wordt zichtbaar hoe mooi het gaat worden. De collega's die ik hier spreek zijn allen enthousiast over de voortgang van het werk en over de eerste zichtbare resultaten.

Aan het eind van dit kalenderjaar zal naar verwachting deze verbouwfase gereed zijn. Ben benieuwd hoe mooi het dan zal zijn. Gezien de eerste indrukken die je nu al van het verbouwresultaat kunt zien, heb ik er alle vertrouwen in dat we over enkele weken over een schitterende centrale ontvangsthal van deze hogeschoolvestiging zullen beschikken.

Geen opmerkingen: