woensdag 10 december 2008

Tijdelijk KGW @ Stenden university Leeuwarden

Woensdag 10 december 2008

Toen ik afgelopen maandagochtend op mijn werkplek verscheen, stond daar een minikerstboom prominent op de scheidingswand tussen de afzonderlijke werkplekken. Sinterklaas is achter de rug. We richten ons direct op Kerst en daar hoort natuurlijk een kerstboom bij. Een prima idee van één van onze naaste collega's. Het is een minikerstboom geworden. Die heeft op één of andere manier de recente verhuizing van het hoofdgebouw naar de nieuwbouw overleefd en staat nu dagelijks te pronken met zijn gekleurd licht.

Als ik 's morgens tegen half acht de eerste verdieping van de nieuwbouw betreed, is het nog donker op de gehele kantoorafdeling. Ik doe dan de algemene verlichting aan, zet printer/kopieerapparatuur aan en sinds gisteren ontsteek ik ook het electrisch licht van deze minikerstboom. Vandaag heeft de Interne Dienst van Stenden hogeschool Leeuwarden her en der in de hogeschoolgebouwen enkele grote kerstbomen geplaatst om iedereen daarmee nog meer in Kerstsfeer te brengen.

Op 4 november 2008 schreef ik al in mijn dagtekst op deze weblog dat we ActiviteitenGeoriënteerd zijn gaan Werken (afgekort: AGW).
Sinds eergisteren werken we in de twee weken voor de Kerst niet alleen AGW, maar nu ook KGW.....

..... KerstboomGerelateerd Werken!

Geen opmerkingen: