woensdag 17 september 2008

That's Quality ... of Life

Woensdag 17 september 2008

Vanmorgen tegen half acht stap ik achteloos mijn kantoor van Stenden hogeschool binnen. Verrassing .... de werkplek is versierd door mijn kamergenoten. De verjaardag is al voorbij, maar het feest nog niet. Even later komt collega Lotte binnen met een kadomand met in elk geval ook een paar potten mosterd, jazeker, voor deze Abraham. Grote dank aan mijn naaste collega's Charissa, Danny, Lotte en Marjolein.

De 50e verjaardag is kennelijk als een lopend vuurtje door de organisatie gegaan, want de hele dag komen collega's even langs, worden e-felicitaties gestuurd, mag ik van collega Ypie nu deel uitmaken van de "Club van 50" en komt er ook van collega, Dean Ann nog een prachtig herfstboeket, vlak voordat ik tegen vijf uur naar huis ga. Vandaag dus geen uur zonder verjaardag.

Geruststellend (?!) is dan nog het kaartje van mijn kamercollega's van ons Quality Center, waarop staat: "50 Jaar! .... dat zou je niet zeggen... je ziet er nog uit als 49!!"

Geen opmerkingen: