Jumbo-display in Stenden Hogeschool |
Formulewissel
Vorige maand werd bekend gemaakt dat de twee supermarktenformules 'Jumbo' en 'C1000' worden samengebracht onder het Jumbo-label. De Jumbo-Groep wil daarnaast 136 winkels aan Albert Heijn en aan Coop verkopen. Dit besluit volgde op een periode van strategische heroriëntatie, nadat Jumbo eerder al de formule van de C1000-supermarkten had overgenomen. Het ziet er naar uit dat zo'n 300 C1000-supermarkten in de komende jaren worden omgebouwd tot Jumbo-supermarkten.
Jumbo display
Dat dit bericht uiteraard ook is opgemerkt door de studenten en de medewerkers van de HBO-opleiding Small Business en Retail Management (SBenRM) van Stenden Hogeschool te Leeuwarden hoeft ons niet te verbazen. Deze studenten, docenten en overige opleidingsmedewerkers volgen uiteraard ook alle actuele ontwikkelingen in de retailsector in het algemeen en in de detailhandel in het bijzonder op de voet. Toen ik in de wandelgang van de Leeuwarder Stenden-locatie de gebruikelijke plek van de retail-display passeerde, zag ik dat de SBenRM-opleiding deze markante formulewissel van C1000 naar Jumbo met enig promotiemateriaal van Jumbo bij de voorbijwandelende studenten en medewerkers extra onder de aandacht brengt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten